21 May 2006

Pengenalan Aura

Apa itu Aura?
Menurut Pakar Terapi Aura, Dr Ridzuan Noor menyebut aura adalah medan tenaga yang hidup yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar. Ianya juga digelar sbg gelombang elektro-magnetik jaluran tenaga atau wap-wap air dalam warna-warna pelangi yang diserap. Pancaran tenaga di luar tubuh ini terhasil drpd proses metabolisme yang terjadi di dalam tubuh sehingga memebentuk pancaran gelombang tenaga yang terdiri drpd ion positif dan ion negatif.
Menurutnya lagi sungguhpun sinaran aura yg berbentuk telur raksasa itu tidak kelihatan sebenarnya ia wujud di persekitaran (menyelebungi ) tubuh manusia, haiwan serta tumbuhan hidup.
Terdapat 3 cara untuk melihat aura iatu menerusi 1)Fotografi Kirlian dan kini lebih mudah lagi boleh menggunakan 2)kamera inframerah yg boleh didapati dinkedai-kedai gambar. Walaubagaimanapun untuk melihat aura secara langsung juga boleh dilakukan dengan 3)kebolehan spritual yang memerlukan kehalusan jiwa dan ketenangan.
Semua aura berasal dr positif, bagaimanapun ianya boleh berubah seiring dgn perjalanan emosi, fizikal, kognitif, tingkahlaku dan kerohanian seseorang. Ianya boleh menjadi negatif, buruk dan tercemar apabila seseorang itu marah, stress mahupun dipengaruhi oleh sifat mazmumah...secara tidak langsung akan mengakibatkan kebocoran di dalam sistem aura itu...Yang mana tanpa disedari mempengaruhi perjalanan seharian kita...itulah nantinya alih-alih sana-sini sakit...mandomjer hidupnya...suram & kelam, apa makna hidup pun tak tahu...blur gitu...apatah lagi menghargai dan menikmati hidup kurniaan Ilahi...main lalujerlaa hidupnie tanpa deria gitu...kapasiti dan potensi diri yang anda tidak mampu digemblingkan sebaiknya...sayang tukan...
Teknik penyembuhan terapi aura ini dilakukan dengan menyeimbangkan semula aura seseorang dengan fizikal, emosi, kognitif dan spritual/rohaninya...InsyaAllah dengan bantuan Aura Seri dan Aura Genius berupaya membantu....Yang mana :1) PERANAN UTAMA AURA SERI - Memperbaiki/menyeimbangi warna aura di dalam badan kita...manakala2) AURA GENIUS PULA - Akan mengoptimakan..mempromotekan ion-ion positif...potensi diri kita....InsyaAllah, jika ianya dilakukan secara fokus, konsisten, jujur dangan niat yang bersih kita bermohon kepada Allah dengan sepenuh hati...semoga diberikan laluan...diperkenan hajat kita...impulse-impulse positif itu insyaAllah akan membawa kepada kejayaan matlamat dan cita-cita kita...Janganlah pula kita berniat yang bukan-bukan!!...silap haribulan mau juga aura itu memakan diri...sebab fitrah atau konsep asal aura ini adalah yang tulus..bersih...suci...nak dicemari dengan elemen negatif...dah bertentanganlahkan...camtu tak dapek akak nak menolong aeh...biarlah kena pada tempat dan caranya...elok-elok nak cari pahala kang dosa pula yang tertempias...Nauzubillah gitu...biarlah dalam setiap langkah kita ini diredhai Allah...
Ok utk itu juga refresh kembali...kelebihan Aura Seri & Aura Genius keluaran Positif Image yang diasaskan oleh Pn Ira dan Prof. Dr Ibrahim Ahmad...
Aura Seri (RM68~Semenanjung / RM75~Sabah/Sarawak)
Aura Seri ialah adunan minyak aroma pati bunga-bungaan terpilih yang dipertenagakan dengan Tenaga Alam semesta, tenaga kristal, tenaga garam kristal dan tenaga bunga emas. Ia mampu membangkitkan aura anda dalam tempoh paling singkat dan mudah.Hanya setitis untuk alami untuk mandian kerohanian yang menakjubkan adalah menyamai kekuatan mandi bunga yang mampu membersihkan aura anda yang kotor, busuk, bocor, panas, kusam serta tidak bermaya yang menyebabkan wajah anda suram, pucat, tiada seri, kurang keyakinan diri, malang asyik menimpa diri, murung, stress serta kurang diminati.Keajaiban aura seri bertindak merangsang, membersihkan serta menjernihkan aura yang bermasalah lalu menaikan seri diwajah anda.
Selain itu ia juga meningkatkan proses awet muda, membangkitkan karisma, tampil lebih berkeyakinan, bertuah diri, mudah didampingi, lebih disayangi, penampilan, tenang, sabar dan ceria sepanjang hari.
Kebaikan Aura Seri
  • Menaikkan seri wajah anda
  • Memberikan ketenangan ke tahap Alpha
  • Memelihara kesabaran dan kerohanian diri dalaman
  • Tampil lebih berkeyakinan dan berkarisma tinggi
  • Menguatkan daya penarik anda
  • Menstabilkan emosi, spritual, mental dan fizikal
  • Mengubah personaliti dan pemikiran ke arah yang lebih positif
  • Meredakan stress dan kemurungan
  • Membantu tidur nyenyak ke tahap Delta
  • Mengharumkan aura tubuh anda
  • Perlindungan psikik dan ganguan unsur-unsur asing
  • Meningkatkan kecerdasan keharmonian diri yang tinggi
Aura Genius (Harga: RM88~Semenanjung /RM95~Sabah/Sarawak)
Aura Genius diformulasi khusus untuk anak-anak yang ingin cemerlang dalam bidang pembelajaran. Adunan minyakpati bunga-bungaan terpilih yang dipertenagakan dengan 'Lotus Enegry' ini khusus bagi merangsang 'Crown Charka' dibahagian otak mampu membuka minda anda semekar teratai lagi harum, memberpaiki daya ingatan, menajamkan daya tumpuan, meningkatkan kreativiti disamping meningkatkan tahap keyakinan diri dan membina jati diri.Aura Genius yang dipertengakan lagi dengan butiran tenaga kristal Amethyst dan tenaga garam kristal didalam setiap botol mampu menggerakkan atom di bahagian otak supaya daya kuasa minda anak anda terangsang lalu mencetuskan ilham.
Menggunakan otak kiri dan kanan, pengaliran tenaga minda yang lancar serta membuka aliran tenaga chakra yang tersumbat di bahagian crown chakra (kepala) yang menyebabkan anak-anak anda lemah, tidak bersemangat, lembab, malas berfikir, negatif, degil, tidak berdaya saing serta tidak berkeyakinan.
Aura Genius adalah satu-satunya formula istemewa yang mampu membangunkan SQ (Spititual Inteligence) iaitu kecerdasan kerohanian anak anda yang tinggi disamping membina membina personalitu unggul.
CARA PENGGUNAANNYA
1)Buat bilasan mandian akhir sebaiknya dlm keadaan berwudhu...titiskan aura seri ke dlm gayung @ baldi. Selawat dan niatlaa then siram seluruh tubuhtu
2) Titiskan di tapak tangan...selawat dan sapukan ke wajah dengan niat yg positif.

No comments: